bălăceală

Am trăit în/la mare. La patru ani am fost învățată cum să mă mențin la suprafața apei. [ Mulțumesc tata! pentru lecția sărată de la ghiol! ] Cel mai mult mi-a plăcut să fac pluta. Am crescut și admiram profesioniștii pe TVR2. Anul trecut zburam, zi de zi pe câmp: praf, căldură, soare, insolație odată la 3 zile aproape.

Tot ce m-a ținut trează? Desktopul laptopului. Era plin de imagini din temele cu surferi sau orice avea apă, iar într-o minunată! zi descopeream galeria National Geographic despre acest sport minunat! [ tip: national greographic search – surfer/surfing ]

Ieri, la 17, făceam prima baie sănătoasă în mare. Patru ture de 500 metri înot. Erau valuri mici, dar ferme.

Mai e un film ce m-a impresionat, tot pe aceeași vremea a verii. Probabil cel mai touching film despre motivare pe care – până acum – l-am urmărit, cu extrem de mult drag, plăcere, interes și curiozitate.

O părere la “bălăceală

  1. în lista de Like-uri ale profilului Vimeo se regăsesc multe filme, chiar mai grozave ca cel din post, legate de subiect. @https://vimeo.com/user15961800

Împarte gândurile tale

