ce e nevoie

Am ales eu cum să fie locul ăsta.

Realitatea e cu totul alta.

Am preferat să fac din locul ăsta unul cald și primitor pentru când n-am unde să mă duc, nu mi se răspunde la telefon, sunt evitată sau sunt bântuită de conștiința mea care nu mă consideră suficient de bună pentru un grup sau care se încăpățânează să-mi scoată ochii pentru momentele din trecut când am dat fail…

E ușor să scrii lucruri frumoase, plastic. E greu să le îmbibi însă cu frumusețe… e exact ca fetele din autobuz… e ușor să te dai cu fond de ten, să ți se vadă dunga pe maxilar, dar nu-i stă oricui în fire să fie atentă la chestia asta, mai ales să își fardeze fața fără să pară dată cu bidineaua…

Eu mă chinui să nu pară dat cu bidineaua…

Nu știu cât îmi iese…

Cândva scriam tare bine. Scriam fantomatic de magic. Acum scriu sec, scurt, în comparație cu atunci.

Ceea ce mi-e necesar e puterea să continui auto-convingerea asta că merit să dau la o parte guri, voci, imagini rele și să nu mă opresc din șirul de momente când simt.

Au fost tot mai rare momentele ălea în ultimii ani.

De cele mai multe ori, revenind din întâmplare peste unele scrieri, descopeream amuzament, uneori, când scrisesem cu tot sufletul pe care-l mai am, descopeream chiar ceva ce-mi plăcea să recitesc. Pentru mine, pentru starea mea de bine, pentru zâmbetul meu din ziua respectivă.

Încerc cu chinul și durerea de azi, să-mi aștern un viitor al cuvintelor mai bun, în speranța că într-o zi, îmi va reveni puritatea și nebunia scrisului de altădată. Atunci va fi cea mai fericită zi din viața mea fiindcă voi fi în stare din nou să descriu adevărata valoare a unui lucru pentru mine fără să-i fur deloc din gramajul său, fără să-i fur nici cea mai mică fărâmă de valoare, ci dimpotrivă, să transmit înflorirea filmată cu ochii mei, prin fiecare cuvânt. și indiferent de ce va fi lucrul/locul/omul/evenimentul ăla.

Voi mai avea energia să fiu atât de fermecată și entuziasmată?

Împarte gândurile tale

