verde crud

n-am mai avut conexiune la internet de 5 zile…

cu ce m-a răsplătit timpul :)? cu o carte bună terminată, cu alta începută și aproape terminată, cu niște verde crud, tare, tare, copaci înfloriți întârziați pentru/ca mine…

poate că review-ul ăsta mi-e dat sau îmi stă în natură să-l descopăr, ori sunt precum căutătorii de sisif care sunt atât de disperați să prindă orice mic detaliu… ori nebunii care au nevoie de spațiu mult de stocare să cuprindă întregile senzații simțite, pe rând… ori nevroticii care speră să fie completați, să nu piardă niciun gram de bucurie. cine știe?! eu mă simt bine în pielea mea din când în când, și-i de-ajuns 🙂

cert e că mi-am dăruit mie niște soare bătut prin juvițe, niște rânjit fasolea la soare și niște schelămbăit pe aleea de 50 cm din cameră, pe happy

și niște teneși albi 😀

l-am zărit pe williams plângâng când a vizionat la ce fenomen a dat naștere 😮 frumos!

ce mi-a plăcut deosebit a fost învierea copacilor. când am ajuns nu erau decât niște mogâldețe mugurii lor, iar într-o zi de căldură și frumos, poate maxim două adunate, s-au făcut ditamai flăcăii.

și m-a înviorat atâta iarbă verde crud cât vedeai cu ochii – turbată, netăiată, crudă, naturală și prin asta vreau să spun neplantată pe niște carpețele ca în fiecare parte a altui oraș, ci crescută ca nebuna pe tot spațiul ce-l avea la dispoziție. m-a încântat atât de mult peisajul ăla necomercial, nefabricat, neintervenția omului, lipsa oricărui amestec, chiar dacă asta denotă lipsa de grijă a autorităților locale. mă bucur că mi-au păstrat malul răzleț așa cum l-am văzut ani de zile din viață, cu aceeași mare pe fundal, cu același joc de culori cu albastru și vernil.

stând acolo cu picioarele în iarbă, după atâția ani în care mi-a lipsit sentimentul acela specific, tăvălindu-mi blugii prin iarbă și având curajul de a mă lăsa pe spate… mi-am adus aminte de un exercițiu de încredere din Straja, când te lași să cazi în brațele celui din spatele tău, deși nu-l știi, nu-i știi poziția… am simțit încredere în tăcere și-n timp curat, viitor curat, eu mai curată sufletește și psihic…

pescărușii…. ce frumos planau…

Împarte gândurile tale

