valuri de oraș

azi e ziua în care niciun nas nu îmi deranjează privirea, niciun gram în plus nu-mi reduce zâmbetul și fiecare grămăjoară de om e frumoasă. azi e ziua oamenilor frumoși. parcă toți și-au dat întâlnire în fața mea și vor să scriu despre ei.

azi e ziua fetei blonde din față, cu ochii calzi și simpli, care nu exprimă mai nimic deranjant. și ziua fetei de lângă ea care e dolofană și dulce, atentă în purtare și simplă în gesturi, dar care nu exprimă nimic deranjant.

și azi e ziua ploii care e tot mai frumoasă, deși mă udă des și mi-a făcut ciupicii varză. dar valurile de oraș sunt speciale și frumoase în năvala lor.

nimic nu-i mai clar în mintea mea ca tunetul, zgomotul lui 47 la fiecare ditamai picătura căzută de sus sau acele imagini unice ce ți le traversează ochiul, exact între ploi, cât încă mașinile nu și-au lăsat reziduurile în aer.

e frumos afară și nu e timp pentru o minte bântuită. nu e loc..! 🙂

e loc doar de atât. ce-i scris mai sus.

restul… e can-can.

Împarte gândurile tale

