status

vreau zile bune.

Doamne.. ce zile urâte am avut perioada asta.

a fost o tornadă în capul meu, am visat niște porcării cu niște oameni din trecut, cu niște discursuri de-ți stă mintea în loc. și mai rău e că ciclul ăsta de amintiri nu s-a finalizat încă și așa de greață mi se face… pentru a doua oară în câteva ore.

mai vreau să mai vomit. a fost bine, dar nu suficient. pentru ei ar trebui să am porție dublă de floricele pe masă… a da. și s-a terminat sesiunea de șaorma  și popcorn.

tot ce m-a mai liniștit a fost ploaia care-i imortalizată în altă postare, dar vreau zile de-ălea bune tare, când roiam printre oameni.

mi-am amintit de un proiect la care am fost, dar iar amintirile-s înnegrite de oameni idioți.

unde mai găsesc zile bune cu oameni faini?

unde mai găsesc acel „acasă” deosebit? fără loc, fără rădăcini, doar cu conexiuni umane construit.

vreau zile bune.

vreau zile în care să scriu despre locuri mult, despre oameni n-am chef. ! încep să detest oamenii din românia.

a da. și vreau niște dopuri de urechi.

Împarte gândurile tale

