a-d-o-r

în cinstea zilei de azi.. 🙂

ador să fac surfing, dar nu am văzut niciodată altceva decât marea noastră.
ador să mă cațăr pe munți, deși am făcut asta doar de două ori și jumătate, acum câțiva ani buni.
ador să pictez, dar niciodată n-am pus mâna pe vreun șevalet și nici nu am avut grozavul talent pe care l-a avut prietena mea (am auzit că prietenul ei desenează și mai și. abia aștept să vădă ochiu’ 😀 )
ador să zbor, deși nu știu să zbor.
ador să visez că mă plimb cu motocicleta, deși n-am permis și n-am motor.
ador să merg pe Transalpina, deși nu l-am văzut niciodată live.
ador să dansez, deși niciodată n-am călcat într-o sală de balet.
ador să râd, deși am făcut asta destul de rar în ani de zile.
ador să învăț copiii despre cum ar trebui să gândească uneori, deși n-am lucrat niciodată cu ei.
ador copiii mici, deși ei nu comunică cu mine și se sperie de ochii mei mari de fiecare dată.
ador dansurile latino, deși am făcut doar 1 lună în toți anii de așa ceva.
ador să înot, deși n-am mai făcut asta din liceu și nu mi-am permis un abonament la bazin.
ador să iubesc, deși nu mi-am găsit sufletul pereche.
ador să fac trăznăi, deși abia când am început să cresc am înțeles ce-i aia copilărie.
ador să construiesc, deși rar am finalizat vreun proiect.
ador să scriu, deși niciodată n-am avut încredere în puterea mea de transmisie sau mai degrabă am comunicat prea particular.
ador să călătoresc, deși au trecut ani buni de când casa mi-era trenul.
ador engleza, deși nu am învățat-o niciodată la perfecție.
ador să filmez, deși n-am avut niciodată o cameră video. iar cu fotografiatul… am stat ceva mai bine, deși n-am avut niciodată ochiul unui maestru.
ador culoarea alb, dar port albastru de cele mai multe ori.
ador albastrul, dar nimeni niciodată n-a ghicit-o.
ador să povestesc, deși nu știu bancuri și povești despre prea mulți oameni. se putea și mai bine 🙂 <- aici sunt cam nemulțumitoare
ador să îmi completez lista de dorințe de pe perete, dar n-o citesc zi de zi și poate că nu muncesc real zi de zi să-mi realizez cel puțin una din cele – momentan – 73 de dorințe. cu toate astea, fiecare dorință de pe listă spune ceva despre mine și mă construiește prin simplul fapt că mă gândesc astfel, iar chestiile ăstea nu se schimbă.

ador să ador, deși nu știu ce e aia pasiune..

hm!! ador marea dar nu stiu sa inot!
asa cum ador pianul dar…nu stiu sa cant la pian!

 

despre asta e viața… despre a iubi și a fi imperfect. (atât cât să te suporte celălalt 🙂 )

Împarte gândurile tale

