oameni altfel

am zărit altceva azi pe străzi și unde mi-am mai aruncat ochii.. mai puțină lume în autobuz la ora 4 pm, deși nu cred că a avut vreo treaba cu ploaia, un cuplu negru bătrân ce nu erau rromi, niște băieți cu cozoroace mari care stăteau pe bancă și respirau aer curat fără să fie nebuni după adrenalina plăcii de skate, mulți oameni cu bluze sau pulovere lungi, treceau de fund, mai ales la femei era un deliciu să mă uit – nu tu dezmăț, nu tu ciudățenii, nu tu vulgaritate. erau toate eroinele mele azi, nu se mai întreceau în a-și arăta forme sau părți ale corpului, azi erau normale… decente. și aveau tot felul de papucăraie dintre care mai diversă, păr scurt și multă naturalețe.

aș mai repeta ziua de azi pentru atât de multe ori încât mi-aș construi o viață întreagă numai cu asemenea imagini.

îți dai seama cât de frumoasă ar fi lumea așa?

pantofi cu tălpi neidentice și haine personale, purtate de oameni, fiecare cu starea sa de spirit, cu gândurile lui date la iveală celorlalți, cu lipsa rușinii că o picătură de ploaie a căzut exact pe sfârcul care acum țâșnește prin bluză… cu părul nebun și nearanjat și cu hainele gata să alunece de la alergatul după autobuz… cu mâncare fiartă, nu prăjită și cu salate sățioase, gustoase și zemoase, oriunde întorci capul.

Împarte gândurile tale

