despre mine

așa e. viața mea șochează.
pentru că nimeni nu se așteaptă să trăiesc atâtea și să le povestesc cu atâta forță și degajare, cu siguranța pe care o am la fiecare povestire, fiindcă așa e când ești sincer și-ți iei tot ce reprezinți în mâini și mergi la luptă, n-ai cum să fii ridicol! și să fac atâtea, să vreau să tot fac atâtea și să vorbesc de fiecare dată cu același patos despre ele, să continui să îmi doresc să evoluez și să mă depășesc într-una și mai ales să continui să-mi construiesc mintea(?) mea și să demonstrez zi de zi contrariul despre ceea ce s-a îndobitocit în capul bărbaților, că frumusețea = prostie sau incompetență.
fraților, degeaba ați ieșit în străinătate, că n-ați văzut nimic. ați trecut pe lângă femei și oameni în general, așa cum scriam despre turiști că merg în localități. v-ați mai uitat un pic la fundul uneia, ați mai dat un check la ziua aia că n-a trecut fără să vi se scoale în minte instinctul primar. hai să vă zic ceva ce mi s-a zis și mie. în lumea civilizată există femei perfecte: deștepte, frumoase, competente, extrem de hotărâte și cu coloana vertebrală singulară, de la care tare v-ați dori să sugeți și voi niște sevă. numai că asemenea femeie nici măcar nu va întoarce ochii spre dumneavoastră domnilor, fiindcă e prea valoroasă și unică s-o dețineți. o asemenea femeie nu se deține! se îngrijește și se apreciază, iar dacă ea vrea, vine și iubirea..

există femei inteligente și capabile pe pământul ăsta de 4 ori mai mult decât bărbați. vă dominăm și asta nu vă convine și nu v-a convenit niciodată. suntem cu mult superioare vouă, fiindcă noi nu trăim ca cineva să aibă grijă de noi, noi avem grijă de voi de când vă naștem. de-asta nu ne suportați. și așa va fi întotdeauna. însă puțini bărbați își vor deschide ochii ca să fie orbiți de lumina unei femei și și mai puține femei vor depăși limitele în care trăiesc zilnic. încă sunt zone pe globul ăsta în care femeile nu sunt respectate nici cât un animal de casă. din păcate. în țările occidentale se face zilnic dovada la ce am zis mai sus, numai că voi sunteți singurii care aveți o problemă – ați rămas în urmă! rău!

mama m-a făcut frumoasă, înaltă, deșteaptă, curioasă, poate prea curioasă, cu un simț al intuiției și tata mi-a dat determinarea și forța de a fi dură când trebuie (când l-am simțit că cade, am căzut și eu până să realizez că mi-a fost mentor, stâlp și îndrumător – dar lucrurile sunt unde trebuie să fie din nou! ghinion! fraierilor.) și de a sta în fața oricărei furtuni care mi-o dăruiește viața.
am crescut.
azi, de ziua copilului am dovedit că sunt de fapt o femeie, fiindcă am fost pus-o într-o situație jenantă din care vorba unei alte persoane, nu oricine ar fi putut să iasă cu zâmbetul pe buze – nu vorbim despre niște bârfe de rang minor, ci lucruri grave, intime și grosolan aruncate către un public care a fost pur și simplu ignorat, (nu ignorant) fiindcă nu deținea nicio sursă de vreun posibil post-discernământ – nu avea nicio informație despre context sau despre cum au stat lucrurile de fapt. dar o simplă propoziție dovedește ce ești. un căcat cu ochi sau un om puternic.

mi s-a spus că sunt un om puternic și că m-am schimbat de la ultimul dialog avut cu respectiva persoană. într-adevăr.

trebuia să vină și ziua asta, iar nimic nu se așterne mai monumental decât amintirile de genul ăsta, pe care nu trebuie niciodată să le uiți, să nu te uiți pe tine. ești sus, ești departe și ești unică prin tot ceea ce faci sau vei face într-o zi. dacă e vreun dar mai minunat în lumea asta, acela e să fii femeie! nu am crezut niciodată că voi spune așa ceva, eu care-mi doream când eram înainte de adolescentă să mă fi născut băiat <- presiuni sociale și street harassment. pentru că eram prea diferită!

Împarte gândurile tale

