abia aștept

mă tot uitam ca toată lumea pe facebook, imediat ce mi-a plecat proprietara.

vedeam ce vedeam în fiecare zi, numai că informațiile s-au așezat diferit azi.

și știi ce mi-am dat seama? că de fapt, abia aștept să trăiesc, să treacă timpul și să tot fac asta în continuare. de ce? fiindcă vreau să le surprind chipurile oamenilor îmbătrânind. nu știu câtă informație își vor depozita prin a lor materie cenușie, dar știu că sunt al naibii de frumoși să-i vezi cum îmbătrânesc odată cu tine… majoritatea oamenilor ce-i urmăresc sunt apropiați vârstei mele și sinceră să-mi fiu niciodată nu m-am gândit că și ei îmbătrânesc, că și eu îmbătrânesc, că în timp ce și eu înaintez în vârstă, fac și ei asta. știam că acumulează fiecare tot mai multe experiențe din care învață sau nu, depinde ce vor ei, dar cert e că oarecum prin ignoranța sau absența gândurilor mele le-am furat dreptul natural de a-i crede mai „bătrâni”.

oamenii își păstrează chipurile. ani la rând doar văd diferite tipuri de make-up-uri, dar azi mi s-a trezit pofta să alerg în timp 10 ani și apoi să le caut pozele.

m-am obișnuit să-mi văd prietena des, m-am obișnuit să-i tot zăresc fața fără să mai fiu atentă la schimbările ei. așa fac și cu cei cu care odată de mult am făcut cunoștință. omit să mai observ schimbările. suntem tineri, într-adevăr, dar tocmai acum e perioada în care lucrurile se schimbă. sau mi se pare mie că e o perioadă mai aglomerată față de restul vieții presărat oricum cu tot felul de schimbări, doar pentru că .. să spunem că eu văd tinerețea drept un punct aproape de maximul de curbură pe o curbă sinusoidală care nu ține apa. probabil e perioada în care lucrurile sunt cele mai nebune, pure, multe, dezinvolte, aprigi, flămânde și tot așa.

dar eu am văzut oameni care au rămas tineri, deși aveau mult peste vârsta mamei. oare eu voi reuși să fac asta?

cert e că-mi plac oamenii. am iubit oameni, iubesc oamenii și voi continua să fac asta. indiferent cât de urâte mi-au fost anumite experiențe, acum zâmbesc la amintirea lor și la concluzia ce-mi stă în gânduri: am cunoscut mulți oameni frumoși.

și-mi place să fiu observatorul lor. îmi place să mă gândesc că peste 10 ani mă voi uita la ei cu ochi studioși, gata să le demasc farmecul chipului prin fiecare linie ce-o voi găsi schimbată.

sper doar să mai descopăr tot atât de mulți, dacă nu mai mulți oameni frumoși decât am descoperit în trecut, până la punctul când lucrurile s-au mai cernut.

bucurie vouă, oameni făcuți din dragoste!

Împarte gândurile tale

