respectul

Vă propun un articol excelent! Enjoy 🙂

Mie deja mi-a scos multe din gânduri în fața voastră. Ceea ce a reușit cel/cea care l-a scris, nu puteam eu să reușesc pentru că nu este momentul. Vi-l dăruiesc prin măreția și farmecul scriitorului/scriitoarei.

http://www.forbes.ro/o-chestiune-de-respect-22289

,,O persoană cu adevărat liberă este cea care-și permite să refuze o invitație la cină fără să ofere niciun pretext”

Un respect înțeles ca timp cerut pentru tine, ca egoism sănătos, ca așteptări pozitive și ca refuz al tuturor lucrurilor care nu te reprezintă.

Realist vorbind, ultimii cinci ani au fost mai mult despre alții decât despre mine (…)

(…) mi-am reamintit ce înseamnă acel respect despre care citim în cărți. Să știi să-ți faci bucurii zilnice, să ai grijă să-ți fie bine, să te bucuri de viață chiar dacă nimeni nu te privește. Să te respecți înseamnă să-ți faci timp pentru tine și să alegi să petreci frumos acel timp, chiar dacă ai 20, 50 sau 80 de ani. Să privești oamenii, să te uiți la vitrine, să citești un ziar, să-ți mai dorești lucruri, chiar dacă ești doar ,,tu cu tine”.

Și, punând laolaltă toate adevărurile ignorate pe care le-am citit de-a lungul vremii, mi-am dat seama că așa vreau să fiu și eu peste 40 de ani. Doar că, pentru ca asta să se întâmple, trebuie să încep de acum. Fiindcă ceea ce tolerezi la 20 sau la 30 de ani ajunge să fie destinul tău la 50, 60 sau 70.

PS: Un articol BUN! Un articol lung, dar teribil de frumos, plin, grav, deosebit! Perfect! Ce mi-era dor de aşa ceva!!!!

Unde mai pui că picură frumos şi lejer la geam… Vis!

2 păreri la “respectul

  1. Pingback: seara omului cu inimă pe ghips | trecător pe drumurile altora

  2. Pingback: dacă nu e, nu întotdeauna putem face | trecător pe drumurile altora

Împarte gândurile tale

