scriitorii

Nu i-am cercetat trecutul, nu pot spune că-mi place sau nu, nu pot critica spre bine sau rău valoarea sau caracterul ei, dar m-am gândit câte greșeli am pe blog?

Câte greșeli de scris, de sens, de explicație și nuanță am făcut eu aici, pe blog?

Dar cu siguranță mă pot apăra prin… nu scriitorul și cel care gândește, argumentat sau nu, este cel care creează și definește cuvintele și cel care duce mai departe limba?

Adică… limba, ca și cultura unei țări se schimbă, nu foarte des, dar la o perioadă (mai mare) de timp.

Așadar, în perspectivele pe care le-am dobândit de pe la cursurile pe care le frecventam la facultate… are oare dreptate Emilia? Și mai ales cât de mult?

[ un articol frumos, oricum, felicitări autoarei și muzei 🙂 ]

Împarte gândurile tale

