autocaracterizare

ok, sunt într-un moment de sinceritate deplină cu mine și într-un moment de suficientă furie. ține cont de asta.

știi cum mă văd din exterior?

sunt o fraieră și o naivă și o proastă chiar. sunt o fraieră pentru că mă las fraierită de alții. și sunt atât de fraieră încât îi las pe toți să mă calce în picioare, doar pentru că mi-e frică să ajung să înot în fluviu, când de fapt îmi doresc să ajung să înot în fluviu – who doesn’t?

și pentru că mi-e atât de frică, ei văd asta, simt asta și exploatează asta zilnic. iar eu îi las. asta e cel mai crunt și sadic adevăr. câh!

Gizăs… !

mă dezgust pe mine însămi și îmi ridic ambele sprâncene, una spre dreapta și alta spre stânga. Gizăs!

cum dracului am ajuns să fac asta? să mă las atât de jos?

ok, nu am reușit să fac chiar ce mi-am propus, dar i-am lăsat pe ceilalți să mă facă să mă simt eu vinovată, când de fapt contextul nu mi-a dat alegeri – cel puțin la capitolul la care vorbesc. pentru altele, există suficient timp și spațiu pentru alte posturi, dar nu asta e ideea acum. și nici nu mă voi apuca să discut – cred, poate chiar am făcut-o deja, contexte și decizii luate în contexte… adică … pot găsi o explicație în orice, nu? orice vinovat poate… i guess…

dar pentru treaba asta, chiar nu mi s-a dat o alegere – decât cea pe care deja am luat-o și în care sunt.

iar pe timpul ei, tot ce am făcut a fost să mă lovesc singură cu ciocănelu’… pentru că alții au jucat lotto pe fundul meu! nu la propriu (ce-ar mai fi fost… Gizăs! sau mai știi ce gândesc și vorbesc unii bărbați… niciodată nu încetează să te uimească), ci la figurat: m-au făcut într-un mare stil să mă joc singură cu viața mea. un fel de … Muppets?

toată treaba ok din porcăriile ăstea e că știu cine sunt. știu ce pot. și voi ști exact când va fi momentul să mă dezvălui și mai ales cui. pentru că atunci o să vorbim la altă ligă.

și o să ajung sus. și o să fac tot ceea ce unii fac prin ajutor și pile.

old fashion gets back, baby…

întotdeauna 😀 e vorba de reciclare 😀

intelectuală.

și de creativitate.

so… maybe o s-o iau de jos, dar când voi ajunge în vârf…

prefer ca nimeni să nu aibă ce să-mi reproșeze. fiindcă chiar dacă voi fi dată jos din cauza unei tipe cu țățe mai mari și cu pile… valoarea mea n-o să scadă și eu nu voi fi persoana care va putea fi dată în judecată, oricând.

și știi ce… mai degrabă mă chinui o viață întreagă să fiu clean, decât să am noroi în gât.

există oameni care se angajează pentru că au un CV bun și competențe. poate nu la noi în țară, nu atât de mulți, dar cine-mi spune mie că voi rămâne în țară? nici măcar eu nu-mi spun asta mie 😀

ok, lumea cunoaște lume. nu sunt chiar atât de solitară. ideea e că prefer să lucrez pe încrederea mea față de un angajator excepțional, pentru că asta caut – angajatorii excepție, decât să fiu made fucked up de unul care tot ce-mi va cere vor fi numeroase compromisuri și aranjamente ca să-i fie cald la piciorușe.

nu sunt cățeaua nimănui.

pentru ce să fiu sub bară toată viața și să-i ling picioarele cuiva care m-a salvat din ananghie, când pot pur și simplu să mă salvez singură. ok, o să fie mai greu, doare și probabil va durea… dar, nimeni after all nu va veni la mine să-mi bată obrazul. și nu fac pe Sandokan aici.

pur și simplu sunt capabilă să obțin ceea ce vreau.

nu m-a văzut nimeni la război.

iar războiul nu are loc momentan în viața mea. până atunci fac doar aranjamente, pe unde pot 😀 patul, cafeaua, cartea bună, tabloul cu planor pe perete, laptele cu orez și da… facebook-ul pe care-l umblu cu chestii de pe Bored Panda. și alte chestii.. of course.

you mess with me, you stand alone darling!

asta e și problema… că m-am limitat la comoditățile zilnice și fiindcă am avut grijă să încasez ciocănele, am uitat cum e puiul de țară de fapt – mare, carne roșie și gustoasă… al naibii de gustoasă!

dar… și vampirii trebuie să se trezească cândva ca să mănânce… 😀

apoi iese prăpăd. fără laude. fără nimic.

doar pentru mine. articolul ăsta e doar pentru mine. ca să-mi aduc aminte data viitoare cine sunt, de unde vin și un’ mă duc. și să încetez să mai fac prostii. 😉

Împarte gândurile tale

