despre corp

văd că în ultima vreme pic exact unde nu trebuie. exact în mijlocul discuțiilor sau sfaturilor despre înfățișare, siluetă și altele.

cu cât e mai mare, cu atât se vede mai bine – ar zice unii, iar alții chiar ar putea să adauge, prin fapte, exact ce mai lipsește – cu atât vorbește lumea mai mult despre.

vin cu trenu’ la doi pași, că de, mă cheamă mama acasă. ce să vezi… în tren, o băbuță respectabilă, interesantă ca trecut și balanță între esență și aparență, intră în discuție cu mine. atât mi-a trebuit.

am fost nevoită s-o ascult pe babă cum vroia ca nepoata ei să slăbească, să arate mai bine, fiindcă „nu anu’ asta, dar la anu’ sigur vei vrea și tu să-ți faci un prieten; deja fetele de vârsta ta încep să iasă cu băieți…” va să zică…

cred că am eu un pitic pe creier. cu siguranță am eu un pitic pe creier.

cum spuneam, nimeresc în situații interesante.

de o bună bucată de vreme mi se atrage atenția asupra corpului meu.

mi se spune ba să am grijă că-i perioada în care tre’ să am grijă, mi se spune ba că nu mă vor accepta la interviul pentru muncă pentru că ar fi bine să fiu mai suplă, mi se spune că aș fi și mai bună (cu expresii faciale din-ălea de băiețași buni – când își bagă pumnu’n gură, știți voi) dacă aș merge la sală, mi se spună că ar fi cazul să fac ceva în privința corpului meu.

special, nu am să spun cât cântăresc și nici ce înălțime am. fiindcă nu are niciun sens în discuția asta și mai ales în direcția pe care o evidențiez și în modul cum cred că lucrurile ar trebui să stea de fapt.

după ce m-am desfășurat mai devreme, conchid prin a spune că în jurul meu se vorbește mai mult despre siluete și mărimi decât despre sex, așa cum era odată vremea :))

pe semne, am crescut, am trecut de perioada aia, am evoluat și la … și la … (cap, fund).

bun.

așadar să încep.

păi e simplu. dacă e al meu, ce treabă au ceilalți? n-am cerut sfaturi, n-am vorbit despre „problemele” mele de greutate, fiindcă ele nu există.

oameni buni, chiar nu am o problemă cu modul în care arăt, ce mărime port sau cât de mare este fundul meu. mă bucur că port mărimile pe care le port, fiindcă nu sunt stardardizatele veșnice, care la prima oră a dimineții când s-au pus colecțiile noi pe rafturile magazinelor, dispar. găsesc chestii superbe în magazine, bani să am. și exact pe mărimea mea. (deci sunt în grafic, ca multe alte fete sau mulți alți băieți).

dar mi se tot implementează sau se dorește, de către cei care-mi văd potențialul, că am o problemă.

băi fraților, pe bune, deja simt că blogul ăsta devine un blog de adolescentă… discutând subiecte atât de expirate ca ăsta.

sincer?

chiar atât de înapoi suntem? chiar atât de interesantă e exprimarea unei opinii referitoare la un ambalaj al unei inteligențe în fața unei idei care poate să ajute mai mult dezvoltarea noastră și să ne dovedească că avem și alte interese în afara celui evident de a arăta ca Ken și Barbie?

ok… o să veniți sanitariștilor și-mi veți arunca cu roșii coapte în față – sănătatea, sănătatea unui asemenea ambalaj.

n-am auzit pe nimeni care nu poarte 38 să se plângă că are probleme cu funcțiile organelor din cauza faptului că poartă orice combinație mai mare… sau mai mică…

am stat și-am ascultat monologul femeii din tren. am rămas și acum șocată. cât de insistentă era ca nepoata ei să fie mai suplă. ea nu vedea mai departe. nu conta ce se întâmpla cu nepoata ei, mai ales, la noi în țară, ce personaje va atrage nepoata ei în momentul în care va deveni ceea ce vroia bunica ei să fie.

păi ce importanță are nu?

ok, o să ziceți că-s sărită de pe fix. așa. știam.

da, e o barieră în anumite momente, faptul că nu ești standard. te scapă de idioți.

sau dai peste alții și mai mari. asta-i discutabil, funcție de viața și norocul fiecăruia.

eu mă simt bine în pielea mea. de ce trebuie alții să-mi zică opinia lor despre cum aș putea să fiu? nu, nu le-am cerut-o. dar așa e, grija numărul 1 a românului, nu e cea a zilei de mâine, ci cea a vecinului 😀

(va urma!)

Împarte gândurile tale

