mama și copilul și rețeta de pe tonomat

puteți să vă luați de mine cât vreți, dar eu nu susțin să pleci în străinătate și să faci un copil, să-l lași în țară, cu bunica și apoi să reapari în peisaj și să-ți tragi ca vaca, poze pe facebook, în care pe fața ta „inocentă” să se citească „Vai ce copil minunat am! Și ce deștept, și ce frumos stă alături de mine pe băncuță..”

adică, come on!…

chiar crezi că asta te face mamă?

eu nu pot pricepe ce e în capul femeilor ce fac chestia asta. e plină țara asta de asemenea exemple și din păcate, am și eu un exemplu în familia lărgită, de așa ceva.

dacă nu ești în stare să-l întreții, nu-l mai face.

nu. n-am dreptul să dau cu paru’, dar nici copilul tău n-are dreptul să sufere după mama lui.

să vă povestesc ce am văzut eu.

am mers la locul cu pricina, la rude și l-am văzut. cum? fără poftă de joacă, fără să răspundă la întrebările despre părinți sau despre ieșit în oraș, fără să răspundă la vreun cuvânt sau frază care cuprindea cuvântul „mama” sau „tata” și fără să arate semne de vitalitate.

singurul moment când se ivea ceva afară din el era momentul când se vorbea despre ceva din afara familiei, cum ar fi țiganii sau hoții din oraș. fiindcă atunci era singurul moment când putea să-și exprime opinia (învățată de la bunici) despre chestiunea în discuție.

în rest, era dezolantă imaginea lui.

și nu, nu erau imaginile mele despre el.

era un copil trist! dezamăgit! fără râs pe chip! un copil singur!

care mai târziu le-o va trânti exact în față. iar ei vor prinde lacrimi în ochi spunându-i că au făcut-o pentru el.

copilul ăsta nu are și nu avea nevoie de ei să fie plecați, cum nu are nevoie niciun copil din România. copiii din România au nevoie de o țară care le permite părinților lor să aibă un loc de muncă onest plătit și un sistem legislativ și economic care să le permită acestora să-și crească copiii, stând „acasă”, în țara lor!

nici măcar nu știa ce e aia familie. nu știa să se comporte cu unchiul și mătușa lui când îl luau de mâini sau de picioare și vroiau să se joace cu el.

nu reacționa decât dacă îl întrebai de unde are jucăriile. spunea că le primise de la mama sau de la tata, de Crăciun.

părinții lui nu mai ajunseseră acasă de 2 Crăciunuri.

[ asta observam acum 2,3, max 4 ani?!? ]

situația copilului nu e singulară. sunt cazuri mult mai grave în țară, despre care nu vorbește nimeni.

ghiciți ce! când i-am scris mamei lui pe facebook, mi-a răspuns doar cu „o să vorbim” când se întoarce ea în țară. zău?! nici nu sunt interesată să vorbesc cu ea, whatever când s-o întoarce ea în țară, fiindcă în fața mea n-are scuză.

generația ei sau poate mulți din generația ei nici nu se luptă să-și rezolve situația în țară. adică eu n-am văzut oameni în stradă pentru că n-au mâncare. suficient de mulți oameni… mă refer.

eu n-am văzut să se schimbe legi, să fie oamenii cei care exercită o influență reală asupra țării… pe românește, democrația la noi în țară nu există. nici măcar voturile nu le controlăm noi.

eu am văzut oameni care pleacă cu nemiluita din țară.

dar toate asta pentru că noi lăsăm lucrurile să fie controlate în asemenea natură.

ce mă scoate din sărite e că există facebook…

în cazul ăsta.

sincer, peste câțiva ani nu-l văd pe copilul ăla să funcționeze prea bine. cine știe prin ce întâmplare minune…

iar discuțiile despre așa ceva sunt de muuult timp pe piața media. doar că noi selectăm.

dăm la gunoi ce-i bun și păstrăm coca-cola.. (și-asta e reclamă de pe un automat de suc de la Lujerului… „pâine, lactate, coca-cola” (păi dacă luăm ce-i bun, de ce să nu dăm cu mucii-n fasole și să stricăm totul, nu? doar ce? gândește românu’..? nu! e simplu.) 😉 )

[ pentru a vedea video-ul click pe imaginea de mai jos ]

Împarte gândurile tale

