ce legătură au telefoanele și negrii

nu-mi place metroul și mă plictisesc teribil mergând cu el.

dar ceva cu siguranță m-a făcut să devin interesată, de curând.

în metrou apar niște personaje, tineri, în plină floare.

intrarea a fost oricum remarcabilă, dar nu la fel de spectaculoasă ca ieșirea 🙂

își scăpase telefonul pe jos, iar  aproape de coborârea sa, un negru iese cu o stație sau două mai devreme din metrou, tânărul exclamă „De-asta mi-am scăpat telefonul pe jos.”

ok, și telefonul său era negru.

dar de unde până unde ura asta și sentimentul ăsta de rasism împotriva negrilor la români?

din câte știu eu avem ce avem cu ungurii (unii dintre noi care nu sunt sănătoși mintal), cu țiganii (cam 99% din populație) și cu alte minorități (dacă ne-a furat vreunu’ de-acolo gagica). dar cu negri nu cunosc vreo istorie bogată în confruntări directe sau chiar indirecte.

pentru tot ce au făcut părinții și bunicii omului respectiv probabil că tânărul ar trebui să-i vorbească cu respect, dar de unde minte dacă nu-i?

răspunsul la întrebarea mea, mi-ar suna cam așa: fiindcă e o modă.

e o modă să fii rasist.

e o modă să te găsești într-un punct de superioritate și să arăți cu degetul către alții care nu sunt ca tine.

iar moda asta a persistat din totdeuana.

 

[ pentru cunoștințele minime al oricărui idiot de om care se crede mare șmecher doar pentru că ta-su îl duce la liceu cu mașina, negrul are aceleași organe ca și tine boule, și același sânge prin vene îi curge (stai liniștit, al lui nu e mai negru decât al tău), iar gagicile nu ți le fură un negru, ți le fură și-un român care e în stare să se poarte mai frumos decât tine cu o fată/femeie, boule! ]

Împarte gândurile tale

