dacă tot e dezbatere peste tot

Sunt trezită la 4 dimineața, sâmbătă, de omul care n-a avut mamă, se declară naționalist și vorbește despre ceilalți din apartament în privința curățeniei.

E foarte interesant să-i asculți discursul unui om beat.

Se zgâlțâie ușa, cu tot cu toc. Ok, înțeleg că așa ceva nu e tocmai întâlnit, dar cu siguranță e ușor să-ți dai seama ce declanșează asta.

Deci eu știam că atunci când bei nu devii mai deștept, dar nici chiar atât de prost.

Eu știu că am problemele mele și că nu sunt perfectă, dar și când mă uit la alții…

Nu e civilizat să faci așa ceva într-un bloc cu atâtea familii, cu scări lipite și cu oameni în apartament pe care-i crezi responsabili pentru ignoranța ta. Nu-i necesar să vină vecinii să-ți bată la ușă, poți să ai bunul simț să te sesizezi când lumea din perete-n-perete cu tine tot încearcă să îți atragă atenția.
LIVE (din playlistul muzical 😀 🙂 )

Cine e grăsuța mea? Cine, cine, cine e grăsuța mea?

Dacă tot vrei corectitudine în ceea ce privește un spațiu comun, poartă-te responsabil. Aș zice eu. Și nu e de notat ce se face și ce nu se face sau mai bine zis cine face și cine nu face.

Hai că mi-a bubuit fundu’ și pe Furudiancu, și pe Hrușcă, și pe Brenciu, și pe 50 Cent, și pe Nicole Cherry, și pe Delia, și pe Connect-r…

Foaie verde.. Trenule mașină mică…

Ia ce cultură muzicală bogată deprind!

 

Welcome to Bucharest, people! 😀

Pute, pute, pute! Și e nașpa, plin de căcați de câini dimineața și de oameni dezlânați.

 

Și o să ies și eu în Izvor la 6 dimineața, pentru o plimbare.. să-mi relaxez creierii.

Dj in the neighborhood. Vecinii mei ascultă muzică bună! :>

 

UPDATE: A ieșit până la urmă, la cea de-a doua venire a vecinilor, să comunice cu ei. „Odată la 3 luni ne mai distrăm și noi. Aveți vreo preferință? O seară minunată!”

„E deja dimineață!” ar trebui să scriu pe Update-ul lui.

Împarte gândurile tale

