strada

și există copii ca ea. care-ți redau speranța că existe orice bun pe lumea asta.

e strada asta de care știu că… trebuie s-o iei pe strada asta frumoasă pe aici, apoi să mergi pe strada aia în continuare și să faci stânga, nu la dreapta, la stânga și să mergi și pe strada aia și apoi faci dreapta pe strada aia și după ce mergi tot așa tot pe strada aia, ajungi la facultate. așa stiu că mi-a zis mie Andreea.

unui asemenea copil îi trebuie constantă alimentare la reportofonul părintelui.

niciodată nu m-aș putea plictisi de-așa ceva!

luni, îți dau banii de excursie. cei 200 de lei. să ai grijă unde-i pui.

am grijă, că ghiozdanul ăsta al meu e super pentru ascuns chestii. am multe locuri pe unde pot ascunde în ghiozdanul ăsta banii și alte lucruri. de-asta e super ghiozdanul meu și se pune și se dă și greu, de-aia e super!

„aveți un copil extrem de deștept, doamnă!”, îmi venea să-i zic.

când am văzut-o pe micuță, am zâmbit rușinată căci cucerirea ei era îmbătătoare mie. făcea pași în față, parcă ar fi vrut să-i învețe pe toți din jur reverența.

mama ei era așa cum trebuia să fie (confirma regula) o mami de-un asemenea copil. cu un picior mare de-i oferea stabilitate, nu cu păr prea lung, ca să nu pară obraznică și ancorată-n vieți duble și toată un „cappuccino” savuros.

doar mergeam la operă, nu la altceva..!

mergeau la operă! doar 🙂

întotdeauna când ies singură-n oraș, seara, dar nu numai, am parte de-un om așa. numai bun de observat și de savurat. oamenii ca ăștia salvează locul!

(și hârtia de la KFC – moca : ))

To do: next time don’t leave home without your material!)

întotdeauna când e sărbătoare, parcă orașul cu tot cu oamenii lui se schimbă.

și-mi plac moșii care se-mbracă frumos și ies seara la plimbare și se uită, cântărind, la prețurile de la Paul. Sunt și ei – oamenii care n-au bani de Paul, dar care-și păstrează cochetul autentic. sau oamenii care devin cosmopoliți, târziu, venind la KFC cu ocazia unei sărbători.

eu n-am ales să plec prea rapid. poate ceilalți au ceva de făcut frumos 🙂

 

și să vezi când s-or aprinde luminile pe bulevarde!

Împarte gândurile tale

