nostalgia

mi-e dor de atâția oameni.

să-mi mai povestească reușițe, pățanii, poveștile lor..

era un timp când auzeam atât de des confesiunile lor. era un timp când mă îmbătam în ceea ce auzeam. n-aveam nevoie de facebook, nu urmăream să dau like-uri și dădeam scroll-uri infinite în jos, căutând tot mai mult ceva „interesant”, „captivant”, care să-mi excite interesul…

era o vreme când mă credeam, eram de fapt, fără să realizez, ceea ce cuprinde ideea mea de blog, eram într-adevăr un scriitor de povești despre oameni și locuri.

știam cel puțin 10 lucruri diferite despre fiecare.

asta mi-era și mi-e definiția nostalgică de-atunci.

acum…

mi-e dor de toți acei „motori” ce-odată îmi povesteau atât de multe despre ei.

le gustam vlaga, le-o simțeam, le simțeam pasiunea, dedicația, patosul, iubirea, ura, nebunia și frumusețea sufletelor, minții… a lor, din interior.

azi, am rămas doar cu nostalgia declanșată de amintirile de altă dată.

și totuși numărul oamenilor de pe planeta asta cică crește…

Împarte gândurile tale

