cui urez eu

azi, stăteam și mă uitam în gol. mi-am dat seama că m-am săturat, oarecum, să le urez tuturor cunoscuților și necunoscuților veșnicele urări de Crăciun (încă cu acea atenție nemărginită ca nu cumva să nu uit pe cineva, fiindcă îmi sare în cap sau îmi reproșez eu însămi)…

mi-ar fi plăcut să le urez sau să le fac o zi mai specială oamenilor de pe stradă, copiilor din centrele de plasament, oamenilor care n-au papuci în picioare și-i văd mergând pe stradă, în sezonul rece… lor. dar nu le pot spune „Crăciun fericit!”, dar le-aș putea spune „O zi mai bună!” făcându-le una mai bună. îmi pare rău că n-am apucat anul ăsta să fac asta. dar la anu’ deja pun planul în bătaie și funcțiune.

așadar, gândurile mele și urările mele se îndreaptă către ei… către oamenii pe care toată televiziunea îi uzează, dar la care puțini se gândesc cu adevărat.

Zile mai bune, oameni buni și puternici!
Sper să reușiți să mâncați, măcar azi, zilele ăstea, o ciorbă caldă, cu puțină carne!

Împarte gândurile tale

