și-acum toată lumea se ia de fund în sus și sare

boom… a murit unu’ că lumea stătea cu ochii-n telefon.

wow. 😐

ce impresionant.  😐

dă-i cu shareu’, dă-i cu likeu’… mult, mult, să fie, să fie..

pe bune, eu devin deja plictisită.

sunt destui oameni care, sunt convinsă, că au anticipat efectele telefoanelor sau device-urilor performante, la modă, cumpărate de mulți din jur.

ține de fiecare cum se comportă cu sau în preajma unui asemenea device. nu știu dacă o știre de genu’ (care mi se pare cam previzibilă, având în vedere și alte efecte pe care le experimentează societatea odată cu dezvoltarea sa) răstoarnă ceva, schimbă ceva, modifică conștiința cuiva…

mă îndoiesc că te-ai tempera în a-ți verifica telefonul când deja ai un tic să intri pe net sau să te mai uiți la ceas, doar pentru că a dat unu’ ortu’ popii. dacă nu te mai atrage ideea de a găsi vreun copac „fain” atunci asta e. continuă să faci ce-ți place, ce făceai și până acum și ceea ce oricum vei continua să faci. până la urmă e libertatea fiecăruia.

eu spre ex, mi-am luat libertatea să nu-mi cumpăr așa ceva. iar alegerea de a mă declara contra acestor device-uri e una pe atât de subiectivă pe cât e de obiectivă… dar e alegerea mea, făcută conștient. dacă tanti de la bancă s-a uitat la mine și nu mă înțelegea când i-am spus că am acces la internet, doar pe laptop… sau dacă lumea se uita ciudat în metrou la mine fiindcă stăteam jos pe scaun și nu scosesem nimic care să-mi ocupe ochii (și mă uitam peste tot în jur și mai ales la oameni)… e ceva ce mi-am asumat. și chiar nu-mi pasă de cât de anormală sunt față de restul. mereu n-am fost în stare să țin pasul… mai bine..!

spuneți-mi și mie ce e atât de wow la știrea asta? că eu nu pricep.. sunt mai proastă așa de felul meu..

(văd atâtea căcaturi pe internetu’ ăsta… poze, articole, cică „știri” (rescrise din arhiva altor site-uri de acum nu știu câți ani), bătut apa în piuă.. încât regret până și că am scris aici, acum, despre tâmpenia asta de întâmplare… stăteam bine merci în pauză și era fain, bine, liniștitor, după cum n-am mai postat pe blog.. nu mă grăbește nimeni și nu mă simt tare inspirată ce-i drept în cursul zilelor.. dar, iată cum apare o tâmpenia care îți bubuie toată plictiseala.. s-o instalăm la loc, zic.)

O părere la “și-acum toată lumea se ia de fund în sus și sare

  1. Să înţeleg că a murit careva şi că muritu’ i s-a tras de la statul cu ochii prea mult în telefon? N’aş crede în explicaţia asta, pare stupidă, cred că omu’ suferea de ceva, iar de ceea ce s-a întâmplat s-au agăţat unii cu explicaţia, şi să vezi acum cum or să înceapă să se teamă de telefoane ca de moarte, că invers n’are chichirez.

Împarte gândurile tale

