plaja de septembrie

Plaja de septembrie.. Priceless!!

Hrănit cu fericirea altora. Hrănit cu fantomele mele, cu fantonele altora, cu bârfele și nimicurile despre mii de alți oameni practic inexistenți pentru mine… Dar… Pentru plaja de septembrie merită orice.

Sunt atâtea într-un singur cap. Și-mi doresc din ce în ce mai mult să fiu, să spun, să gândesc lucruri frumoase!

Chiar dacă perioade sunt neechilibrate, mă amestecă și mă amețesc parcă m-ar lua un val, pot mai mult, pot mai bine, pot mai puternică să fiu și cel mai sigur, pot să fiu din ce în ce mai frumoasă! Iar cine va avea ochi să vadă… Naște deja zâmbete pe chipul meu. Dar nu totul trebuie să se raporteze la cineva. Sunt mii de lucruri frumoase ce le am de făcut pentru oameni cu nevoi, care te vor iubi și te vor învăța să te iubești și tu din nou, altfel.. Te vor îmbogăți.

Zâmbete … 🙂

Împarte gândurile tale

